Hjelp og veiledning

Alle våre produkter er laget for bruk i en travel hverdag, og vi jobber hele tiden med å gjøre dem bedre. Vi vet at husholdningsapparater utgjør en stor del av hverdagen, og dessverre er det en risiko for at ting går i stykker, uansett hvor gode de er. 
Derfor har vi et profesjonelt servicesenter med et team av kvalifiserte medarbeidere som kan veilede deg slik at du raskt får hjelp med GRAM-produktene dine.

Hvis du trenger hjelp, kan du fylle ut skjemaet eller kontakte oss.

Slik bestiller du et servicebesøk

Det er alltid en god idé å se gjennom bruksanvisningen før du bestiller et servicebesøk – ofte finner du svaret her.

Reklamasjonsretten på GRAMs produkter er 5 år og dekker fabrikasjons- og materialfeil som har oppstått ved normal bruk av produktet. Etter 12 måneder må du likevel selv kunne påvise at feilen har vært der fra starten av (formodningsregel). Hvis produktet er eldre enn 5 år, eller hvis du tilkaller en servicetekniker som ikke kan påvise feil på produktet, må du betale for servicebesøket selv.

ER DU BEDRIFTSKUNDE? Hvis du er B2B-kunde og ber om servicebesøk på vegne av din kunde/leietaker, er det viktig at kontaktinformasjon til kunde/leietaker oppgis. På den måten sikrer vi raskest mulig service til produktet. Ønsker du som bedriftskunde å følge med i saken (eller å bli kontaktet av GRAM eller verksted), vennligst noter dette samt e-postadresse under “Feilbeskrivelse”.

Skjema for garantireparasjon

Fyll ut alle felt slik at vi kan tilby best mulig service. Vi tar kontakt etter at vi har kontrollert opplysningene dine.

Personopplysninger

Kontaktopplysninger

Product details

Hvor finner jeg serienummeret?
Lukk
Velg en kategori, og se hvor du finner serienummeret
Velg en kategori og sjekk

Beskrivelse av problemet

Vedlagte filer

Legg ved filer

Dra og slipp filene eller bla gjennom

(.jpg, .jpeg, .heic, .png, .bmp, .mp4, .doc, .docx, .pdf)

Reklamasjonen din er sendt

Alle reklamasjoner behandles av vår kundeserviceavdeling (se detaljerte åpningstider på nettstedet vårt)
Vær oppmerksom på at innsendelse av reklamasjon ikke betyr at kravet ditt er akseptert. Vi trenger litt mer tid til å behandle det.
Innen to dager etter at henvendelsen din er registrert, kontakter vi deg via e-post eller telefon for å avtale hvordan vi best kan hjelpe deg videre.
Takk!
Trenger du et servicebesøk etter at reklamasjonsretten har utløpt? Vi hjelper deg gjerne videre! Våre eksterne samarbeidspartnere kjenner våre produkter inngående og kan tilby service etter behov. Kontakt oss på service@gram.no for mer informasjon.

Se statusen for henvendelsen din

Hvor finner jeg serienummeret?
Tilbake
Velg en kategori, og se hvor du finner serienummeret
Velg en kategori og sjekk
Bilde
Vi strekker oss langt for å hjelpe kundene våre

Mangler du en reservedel?

Reservedeler

Mangler du en reservedel til produktet ditt? Kontakt oss!

Spørsmål? Kontakt oss

Skriv til oss