Søkeresultater

Produkter

Grupper

Søket ga ingen resultat

Opp

Service forespørsel

Det er en god idé å se i bruksanvisningen før du bestiller et servicebesøk – ofte finner du svaret her. Hvis du ikke har den liggende, kan du finne den under menypunktet "BRUKSANVISNINGER".

Reklamasjonsretten på GRAMs produkter er 5 år og dekker fabrikasjons- og materialfeil som har oppstått ved normal bruk av produktet. Etter 6 måneder må du likevel selv kunne påvise at feilen har vært der fra starten av. Hvis produktet er eldre enn 5 år, eller om du tilkaller en servicetekniker som ikke kan påvise feil på produktet, må du betale for servicebesøket selv.

Trenger du et servicebesøk fra våre teknikere, vennligst fyll ut skjemaet nedenfor. Felter merket med * må fylles ut, så du må også oppgi modellnavn og serienummer på produktet ditt. Finn modellnavnet og serienummeret for GRAM-produktet.

ER DU EN BEDRIFTSKUNDE? Hvis du er en B2B-kunde og ber om servicebesøk på vegne av din kunde/leietaker, er det viktig å oppgi kontaktinformasjon for kunden/leietakeren. På denne måten sikrer vi raskest mulig service for produktet. Hvis du som bedriftskunde ønsker å følge saken (eller bli kontaktet av GRAM eller verkstedet), vennligst angi dette sammen med din e-postadresse under "Feilbeskrivelse".

 

  • Produkt
  • Feilsymptomer
  • Bekreftelse

Last opp kvittering

Neste

RASKERE SERVICE

Utfyll  dette formular så har vi alle de nødvendige informasjoner, får å gi deg den beste mulige service

  • Produkt
  • Feilsymptomer
  • Bekreftelse

Last opp bilder/video

Tilbake Neste

Bekreft

  • Produkt
  • Feilsymptomer
  • Bekreftelse

Bekreft servicesanmodning

Produkt

(S/E)

Kjøpsdato

Kvittering

Bilder/video

Kunde- og adresseopplysninger

Mobil:

Telefon:

E-post:

Tilbake

Jeg godtar herved at regningen for et uberettiget servicebesøk faller på meg.