Søkeresultater

Produkter

Grupper

Søket ga ingen resultat

Opp

Hva kan vi hjelpe med?

GRAM kundeservice står til din rådighed, og vi har flere måter vi kan hjelpe deg på. Opplever du problemer med ditt GRAM produkt, bør du alltid se etter en løsning i brugerveiledningen. Du kan finne alle GRAM brugerveiledninger her.

I vårt kontaktformular kan du stille spørsmål og få råd og vejledning til våre produkter. Mangler du en reservedel til et produkt, kan du også bestille det gennom vårt formular. Krever ditt produkt et teknikkerbesøk, skal du be om service. Merk at GRAM kun rekvirerer service på produkter som er i garantiperioden.

 

Før du kontakter oss, skal du ha følgende klart:

Kontakt via telefon

Vi kan kontaktes på tlf.: 22 07 26 30

Mandag til Torsdag kl. 9.00 - 12.00 og 12.30 - 15.00 

Fredag kl. 9.00 - 12.00 og 12.30 - 13.30

Energimerking

EU har besluttet å revidere kravene til energimerking og refordele skalaen med virkning fra 1. mars 2021 for kategoriene: Kjøl/frys, vaskemaskiner og oppvaskmaskiner.

Det betyr at berørte produktkategorier vil få nye energimerker med den nye, refordelte skalaen. I en overgangsperiode er det mulig at de relevante produktene sendes ut med to energimerker.

Les mer om det refordelte energimerket hos: The energy labelNVE

Energimerket følger med de fleste harde hvitevarer og brukes til å vise produktets energiforbruk. Energimerket ble innført i EU i 1995 og i Norge i 1996.